Začíname : Logo

Prvým zadaním, ktoré sme od klienta dostali bolo vypracovanie loga. To má znázorňovať Slanské vrchy a Topľu, keďže práve tento územý celok táto skupina združuje. Pre klienta sme pripravili niekoľko návrhov, z nich si vybral tento:

Ďalšie prezentované návrhy:

Pokračujeme : Corporate Identity

Cieľom budovania identity je dostať do povedomia značku prostredníctvom používania jej symbolov. Keďže MAS sa venuje primárne využívaniu eurofondov v regióne a eurofondy sú známe papierovaním, príťažlivý a jednotný vizuál môže byť len prínosom. Vytvorili sme preto jednoduchý hlavičkový papier a vizitky.

V tomto "odvetví" sa obvykle používa trojica základných fontov, ktorý ponúka Microsoft Word. Times New Roman, Arial a Calibri. My sme sa rozhodli pre bezpätkový font a ako alternatívu k Arialu a Calibri sme použili font Titillium. Okrem toho, že je podobný spomínaným "základným" fontom, obsahuje väčšiu škálu foriem - až 16 (Arial a Calibri len 4). To je síce pre bežného úradníka bezpredmetné, no pri tvorbe propagačných materiálov je to veľká výhoda.

Po vytvorení identity MAS sme pokračovali tvorbou webu.

Web: Dizajn a Programovanie

Finálny návrh dizajnu webu pre massvt.sk

Prezentujeme krásy kraja. Pri dizajnovaní šablóny článku bola našim hlavným cieľom prezentácia krás okolia. Práve preto sme zvolili oveľa väčší priestor na úvodnú fotografiu, ako je zvykom. Táto fotografia zaberá celý priestor bežných malých monitorov.